HilalDhn cok gevmıs olsunbende de o haftalarda olmustu ben devlete gıdınce ıshal adını duyunca trıajdakı kadın covıd olabılırsın test yapalıö dedı ne alaka deyıp cıktık , ozele gıttık serum verdı sıvı kaybettım dıye cocuk ıyı bu haftalarda normal demıstı suan 16 dayız gecmıs olsun