SeyranKor Bu nasıl bi hitap tarzı… Olumsuz şeyler oku kendine acı çektir ne denektir Allah aşkınıza? Sigara alkolden önce stres yasaklanıyor bilmiyorum farkında mısınız ?? Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah.. Bence sizde şu hitap tarzı yerine diğer annelerin yazdığı gibi yazabilirsiniz sonuçta herkesin kendi bebeği sizene.. Siz bırakmışsınız ne güzel umarım herkes bırakır, cidden bu şekilde yazmak varken bu nasıl bir konuşma şaşırdım açıkçası buradaki birçok insan anneliğe hazırlanıyor bebeğini bekliyor herkesin hormonları zaten bir farklı sizde keşke kimseyi kırmadan yazsaydınız. Ayrıca annem bana hamileyken kardeşime hamileyken anneannem anneme ve teyzelerime hamileyken halam teyzelerim babaannem ve çevremdeki sigara kullanıp hamile kalan kim varsa sigara içmeye devam etmiş hepside hamileliklerinde sigarayı malesef ki kullanmış bunu güzel bir şey olduğu için yazmıyorum tabiiki siz cevrenidekilerin genelde problem yaşadığını söylemişsiniz bende buna karşılık olarak yazıyorum çok şükür ki hepimiz sağlıklıyız. Asla sigara içmeyi savunmuyorum ama kimsenin de yargılama hakkı olmadığını çoook çooook iyi biliyorum. Bence herkes birini eleştireceğine kendisini eleştirsin buna bende dahilim o zaman kendimizi geliştirip kendimize yararımız olur. Sigara kullanan kullanmayan kim varsa umarım hepimiz bebeklerimizi sağsalim kucaklarımıza alırız.