Melisaa12 Kızlar normalde 20+1im ama bugün doktor kontrolünde 21+6 çıktık sizde de böyle olan oldu mu birde kilosu maşallah tosun gibi o da biraz önde olduğunu söyledi doktor
UmutsuzPolyanna Melisaa12 benim ilki tam 2 hafta önden gidiyordu 38+5de dönmeden ayağını doğum kanalına soktuğu için sezeryan oldum 3860 kgdı şuan bu da 1.5 hafta önden gidiyor ama kilo nolur bilemem 20. Haftayım daha
Aselkbt Benim de iki hafta önden gidiyor bebeğim.Doktor normal olduğunu doğumun zamanını değiştirmeyecegini ama kilo olarak fazla olursa sezaryen olma ihtimalimin olduğunu söyledi.