iclal
Henüz 8 haftalığız ama dişlerim inanılmaz hassaslaştı. Ekşi şeyleri seviyor ve bol bol tüketiyorum eskiden beri. Şimdiden diş sorunu yaşamak normal mi yada nasıl geçer tecrübesi olan var mı?
NilaySipal
Bende hayatımda 1 defa dişçiye gitmedim ama 8 haftalıgım we özellikle meyve yiyince dişlerim kamaşıyo 😂 2 dilim yiyorum daha da yemek istiyorum ama yok yiyemiyorum 🙄
Onurunannesi
Erken olabilirmiki ben 26 haftaligim şuan 18de başladı damak hassasiyetim nasıl damaklarimda hassaiyet var anlatamam sadece sağ üst ve alt tarafta hergun mutlaka fircaliuorum bebek aliyormis ordan tüm vitamini çürümesinler 😟😟