1suranur1anne Kesinlikle ben . Başından beri erkek hissediyordum hatta erkeğe odaklamıştım kendimi . Kesin erkek diyordum ve öyle de oldu . Kız olsa şoka girerdim herhalde . Aslında odaklanmak kötü bir şey . Hayal kırıklığı yaşanabilir sonunda . Ama çok şükür benim hissettiğim oldu