Minnakannesiii Meraba hanımlar 29+2 haftalık gebeyim nasip olursa kızım olacak 🥰 2. Gebeliğim. Sanki kızımın ayaklarını kasıklarımda hissediyorum bu normalmi acaba oğluma hamileyken hiç böyle bişey hatırlamıyorum. Bilgisi olan yazabilir mii?
Ser_ Minnakannesiii valla canım ben 25 haftalık gebeyim benimki erkek bebek bende kasıkta hissediyorum yanii
211212g Minnakannesiii bebek ters ise normal cnm bende 23haftalık bacakları aşağıda hareketleri hep orda hissediyorum
Anne3434_ Minnakannesiii 2 ci benimde sürekli altta hissediyorum doktora söyledim ayakları aşağıda duruyor o yüzden dedi bana 🤦🏻♀️
Mimik Kiz bebek assagida olur der annem… Benim de kizim 27 haftada ve hissettigimden beri hep assigda, ve neredeyse hep idrar kesemi tepikliyoricim giciklaniyor🤣😅
Minnakannesiii 211212g doktorum döndüğünü söylemişti geçen hafta aslında ama . Bazen midemin olduğu bölgede bazen kasıkta hissediyorum anlam veremedim 🤷🏼♀️
Ser_ Rahime_47 evet canım benimde aynı ara ara yukarıda da bişeyler oluyor tabide dönüyor falan heralde
Anne3434_ Minnakannesiii belkide dönmüş olabilir benimki de sürekli dönüyor maşallah hiç durduğu yok 🤦🏻♀️😂
Totomoto Minnakannesiii afedersinizde ben bebek sanki cıktı cıkacak gbi 😳 elimi uzatsam azcık alacak gbiyim😳 Erken doğum filan olmaz dimi Tam şeyde afedersinizde 😬😬 24+0 ım
Ayguns Minnakannesiii pozisyonu öyle olduğu için orada hissediyorsundur. Benim de kafası yukarda ayaklar aşağıda hareketleri hep kasıkta hissediyorum bu ara
Bktece Minnakannesiii normaldir canim bende öyle hissediyorum dun doktora gittim ters duruyomus ondan orda hissediyomusum kafasi yukarda karnimdaymis🤣
Sky2022 Minnakannesiii benim de oyle hatta bazen idrar keseme atiyor cok fena bu kizlar. Bebekndik olunca oluyormus donmesini bekliyorum ben de