bsrakaradayi 10 haftalığım bnmde çok uykum var. Hatta kaynanam bugün dedi ki çok uyuyanların bebeği sarılık olurmuş e dedim her bebek sarılık oluyo çok uyuyanların ki geç geçen sarılık dan oluyomuş hee dedim. 😂 İkinci çocuğum bu arada ilkinde de uyurdum oğlum da sarılık oldu ama hastaneye yatmadan geçmişti amann niye anlattım ben bunu bilmiyorum 😂