demirmommm Kızlar 32+4 olduk iki gündür stres ağlama üzüntü herşey var bebeğe bişey olur mu korkuyorum stres yüzünden erken doğum falan yapan yada bebeği etkilenen var mı tutamadım kendimi bugün sinir krizine girer gibi ağladım
evlatkokusu0806 demirmommm canım ne olursa olsun konuyu bilmiyorum tabi ama. Diyelim ki çok sinir olacağım birşey normalde kafama takarım ama takmıyorum bebişi düşün ve kendini gerek yok yani her neyse konu
bsrakaradayi demirmommm canım bende bazı sorunlar yaşadım 34 haftalığım doktoruma dedim her gün saatlerce ağlıyorum bebeğime birşey olur mu diye sordum olmaz dedi şuan duygusal olarak herşeye ağlayabilirsin bu normal demişti banaa
seon90 demirmommm ağla ama sinir krizi geçirme canm.sana o an ne iyi geliosa onu yap kahve seviosan iç kitap oku dua okuyapbirsey işte
demirmommm evlatkokusu0806 işte insan bazen tutamıyor kendini bebeğe zararı oldu mu diye içim içimi yiyor
EsengulC demirmommm moral bozmak istemem belki fiziken bişey olmayabilir ama doğum sonrası bebek de çok huysuz olur siz ağladıkça ona da negatif duygular yüklüyosunuz stres üzüntü sizin de onun da organlarını da etkiliyor canınızı sıkmayın nolursa olsun kendinizi ve bebeğinizi düşünün