Mervece08 https://www.hizliresim.com/ft97xph Merhaba kızlar ilk tüp bebek denemem kimyasal 2. Denemem 6 haftalık düşük 3. Denemem negatif oldu genetik test verdim sonucum Böyle çıktı. Tedaviye başka merkezde yeniden başlayacağım için henüz göstermedim sonucu
Boncugummmm Mervece08 2 tane geninizde pıhtılaşma war sznde bnmde aynı genler bir tane fazla daha 3 tane pıhtılaşma yatkınlgm var benm İgne kullanmadan mı sen canım
funnymummy Mervece08 canım bende bugün aynı soruyu sordum sanırım aynı genlerde sorun var arkadaşlar yardımcı oldu bakabilirsin ordan
-PembePapatyam- Mervece08 bendede aynı genler çıktı ve iğne başlatılmadı gebeyim yeni öğrendim iki doktora gittim ikisiden önemli bişey yok sonuçta dediler
Mervece08 Boncugummmm yaa inanamıyorum tüp bebek doktoruma resim attım önemli bir durum yok dedi bende başka merkezde başlayacağım için üstüne düşmedim aklıma takılmıştı neden onlar için herşey önemsiz anlamıyorum 😔
Mervece08 Boncugummmm ben bu testi üniversite hastanesinde yaptırmıştım sonucu almaya gittiğimizde doktor eşinle detaylı kromozom analizi yaptırın dedi sizden istediler mi Böyle bişey
Boncugummmm Mervece08 bna o yapılmadı. doktrada hc demedi bnde araştrdıkca duydum. sadce pıhtılaşmam bakldı. Ama dedklerı ıyı olmuş yaptr için rahat eder canım