Burcusahinnn sırtüstü yatmak zararlı falan değil sen nasıl rahat ediyorsan en sağlıklısı odur doktorlar böyle söylüyor 9 ay boyunca sola yatmak imkansız çünkü bazı kadınlar soluma yatmaktan karnım çürüdü falan diyor o kadar cahillik ki bu doğru bişey yaptıklarını sanıyolar aslında vücutlarına zarar veriyolar haberleri yok malesef