Sekrkzim 25 haftalıkken oldum ilk aşımı canım sıkıntım olmadı ama bence detaylı ulturasondan önce ol 2 hafta önce falan 18-19haftalıkken olmuş ol bence ben olmuycaktım sonradan karar değiştirdim etrafındakiler detaylıdan 15 gün önce oldu ki bir aksama bir sıkıntı varmı rahat görsünler diye