Elfmtn hayırlı olsun canım ama kafama takıldı biraz açıklar mısın kendi odanda doğum nasıl oluyor çatala vs çıkmıyor musun kaç kişi oluyor yanında ebe hemşire olarak, bi de randevu alma olayını nasıl yaptın sürekli o hastanede mi takipliydin yoksa doğuma mı gittin direk anlatır mısın biraz