Kızlar bu benim ikinci gebeliğim 18.haftamdayım ilkine göre normalde daha erken hissedilirmiş hareketleri ben 16 da biraz hissetmiştim şimdi daha net olması gerekmez mi çok nadir oluyor bazen hiç hissetmiyorum bana mı öyle geliyor bilmiyorum endişeleniyorum ister istemez 🥺🙊