omerim32 aynı öyleydi canım doktora gitmiştim ben şeker yüklemesi için bebeğe falan baktı iyi demişti bide gebelik fizyolojik olay yani her şey olur kasık batması karında bebeğin toplanması bacak sırt bel ağrısı kol uyuşması hepsi normal dedi. Abartılacak kadar durduramaz hale geldiği zaman kafaya tak öyle herşeyi takma dedi. Bide panik yapma telaş yapma ben panikle yapan hastalarımın çoğunda erken doğum ya da bebek ölümleri gördüm dedi o yüzden gebelikte bu tür şeyler çok normal yani ben rahat oluyum gebelik 9 ay öyle geçer sanma dedi🥰 baya konuştu telkin verdi doktor bana da bende sana söyleyeyimde için rahatlasın istedim ☺️☺️☺️