Sevinc1987 hafta 2200 kg 43 cm hamilelik sekeri var bende dr dedi bebek iri haftasindan büyümüs inzülünü artirman gerek sizce gercekten cokmu fazla bu haftalarda olanlar sizin bebisler nekadardi?
tcasl Sevinc1987 32 deki kilosunu hatırlamıyorum da 35 de 3 kiloydu korkutmustu doktor ama 37 haftada 3400 sağlıklı bi şekilde doğdu 🤷
Pinarialper Doktorun demesine bakmayın bana da bebek iri haftasından önde gidiyo dedi ama şuan 37deyim haftasına göre normalleşti.
Cerenvebebisi Sevinc1987 hayır o haftada benimde 2250 Gr. Dı ayrıca şeker falan da yok bende haftasından biraz iri o kadar korkucak bisey yyok merak etme sağlıkla al kucagina ☺️
Gulsah1616 Sevinc1987 benim o hafta 2.450 ydi 😁 36. Haftada 3000 kilo 49 cm oldu. Doktor iri demedi tam tersi uzun boylu bir bebek olacak dedi. Ben de mutlu oldum 😁 pazartesi 38.‘haftam bakalım son durum ne. Ayrıca şekerim de yok
Pinarlina Sevinc1987 ben 32+4 de gittim suan 6 olduk iki güm önce 2190 dı normal dedıler normale dönüyor zaten bu haftalardan sonra az kaldı doğuma da
GamzeKrmn Bencede gayet normal her bebek bir değil ki 👍🏻 Bende 37+2 de gittiğimde en son 3125 kg 50 cm dedi normalmiş 28.haftaya gircez hala doğmadı hanım 😅 içerde rahat galiba🙈😅
Eda3452 Sevinc1987 benim 31.haftam da 2200 gramdi Bende korkttum bir an sordum bazı bebekler tombis olabilir dedi🤷♀️ hemde Bende şeker filan yok