Kizlar pazartesi doktor kontrolum var 37+2 olucam. Yarin el ağdasi yapayim diyorum dogumada 2-3 hafta birsey kaldi. Korkuyorum rahim inceldigi icin kanama vs olur diye son anlar artik. Bu haftada olupta evde kendi kendine agda yapan varmi. Sıkinti yasadinizmisonrasinda. Bana cevap yazarsaniz cok mutlu olurum😔😔😔