Ayyasmin 37+1 deyim pazartesi 37+3 te sezeryan olacağım 37 de doğuranlar nasıl geçti bebek nasıldı sıkıntı oldu mu erken mi birleyler diyin
tcasl Ayyasmin 37+3 de normal doğum yaptım hiç bir sıkıntı çıkmadı çok şükür içini ferah tut gelişimi tamamlanmış oluyo o haftada
SeyranKor Ayyasmin 38+3 de doğumum olacak.doktorum 38 de sezaryen için okey veriyoruz dedi. Acaba sizi neden 37 de alıyor?
Ayyasmin Lilayla nst ye göre doktor karar verdi ama benim içim kuşku düştü üç dört gün erken gelecek olması
Ayyasmin alyaninannesi2 38 de akacaktı ama nst ye göre 3-4 gün erken almaya karar verdi doktor bilemedim içimde kuşku da oldu etken diye ama gelişimi tamamdır diyor doktor bilemedim 😖
Ayyasmin SeyranKor bana da hep 38 de alacaz diyordu son nst de 37+3 e karar verdi 4 gün erken alacak bende biraz karmaşık duyguya girdim erken olması sıkıntı yapar mı bebekte ye
ElifD93 Ayyasmin hafif sancı falan gördüyse riske atmak istememistir belki canım sorsaydın keşke nedenini içini ferah tut ama arkadaşımda 37 de doğurdu bebesi çok iyiydi. Sende olumlu düşün hayırlısıyla kavuşursun insallah yavruna sağlıkla💐🧿🤲
alyaninannesi2 Ayyasmin sancı falan çıkmıştır o zaman riske atmak istememiştir 4 günden birsey olmaz Allah’ın izniyle gelişimini tamamlamıştır zaten