cgdm-trzi Annesininbitanesi1 bende Alptekin hocaya gidiyordum iyi bir doktor kendisi 🤩 doğumunuz nasıl görünüyor
Hcrklk123 Aysuu06 Ben Kızılaydaki Akay Lokman Hekim hastanesi İrem Güler hocaya gidiyorum.Doktorumdan ve hastaneden çok memnunum.
Annesininbitanesi1 cgdm-trzi önümüzdeki hafta konuşucaz şuan doğumla ilgili bişey demedi daha siz doğum yaptınız mı alptekin hocada 😊
Didem_k cgdm-trzi merhaba Alptekin hoca isteğe bağlı sezeryan yapıyor mu ve sezeryan fiyatı nedir acaba
Deleted27272 Sadecebeyza merhaba bir şey sormak işitiyorum bende medikalparktayim ulviye hanıma gidiyorum. Beni sadece aylik kontrollere çağırıyor ama muayene olduktan sonraki on gün içinde çağırıyor hiç. Siz de mi öyle gittiniz acaba merak ettim
Tgba_010 Sadecebeyza Sadecebeyza merhaba bişey sormak istiyorm bende ikbal hanıma gidip paket almak istiyorm ama numarasını veriyormu aceba verirsede ulaşılıyor mu yani iletişim kuruyormu?
cgdm-trzi Annesininbitanesi1 evet sezaryen oldum son zamanlarda belli olmuştu benimde normal görünüyordu ama nasip böyleymiş 🥰
Annesininbitanesi1 cgdm-trzi çatı muayenesini kaçıncı haftada yaptı hoca bana daha bişey demedi korkuyorumda açıkcası biraz hayırlı olsun sizede sezeryanınız nasıl geçti peki
cgdm-trzi Annesininbitanesi1 38.haftada oldum çatı muayenesini 38+6 da doğum yaptım iyi geçti çok şükür bir gece kaldım hastanede bir haftada toparladım 🌸
Arsesari llgln35 llgln35 birde nezmandan beri gidiyorsunuz fiyat guncellenecek diyorlardi da guncellenmis fiyat mi acaba
Annesininbitanesi1 cgdm-trzi bende bugün rahatsızlandım sancım çıktı perşembe kontrolüm var daha çatı muayenesi olmadım sabırsızlıkla bekliyorum ay inşallah iyi geçer ya 🥰🙏