Muruvet Selam kızlar 👋 İlk hamilelikte bebek hareketini ne zaman ne nasıl hissettiniz ? Özellikle karnın hangi bölgesinde hissediliyor ? Merak ettim tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 😊
Arensmom_ Muruvet valla canım ben 19. Haftamda kaynımın nişanında hissettim. Davulcu vurdukça içimde bişeyler kıpırdandı böyle damar atması gibi bi histi o zaman anladım :) tabi ilk haftalarda bir gün atıp 4 gün atmıyordu. Hafta ilerledikçe canlanmaya başladı :)
minikanne- O16fk normal. doktorum 20-21. haftaya kadar sürebilir demişti bana hatta hissettiğimi söylediğimde bu haftalarda hissetmesen de hic bisey olmaz demişti
Mimik Haftamin sonlarina dogru, Benden once anem hissetmisti bebegimin hareketlerini🤣🤣🤣 Tek kisilik yatakta annemle birlikte yatmistik…sirtindan sarlmistim anneme…sabah uyandiginda bebegimi hissettigini soyledi, Anne gazdir o gaz dedim guldum geçtim… Ertesi gun ben de hissedince sok olmustum🤣