Merhaba hamiş anneler adet gününe göre bugün 6+2 yiz ama bugün ilk defa hastaneye gittik ve doktorumuz kese büyümemiş şuan ancak 4 4 buçuk haftalık dedi 10 gun sonra tekrar gel kese büyümüş mü bakalım dedi yoksa sağlıklı bir gebelik değil dedi yaşayanlar oldu mu böyle birsey