Ozfurmet ben gebelikten once de enfeksiyonla ilhili sorunlar yasamistim siddetli kasik agrisi ve kanama ile sonuclandigi icin cok korktum. Kan tahlilinde tekrar 27 gördüm. Enfeksiyon doktoruna gittim 29 olmus. Daha sonra idrar tahlili vs yapildi. Idrarda enfeksiyon varmis. Dr bunun icin suprax diye bir antibiyotik verdi. Ben de kandaki enfeksiyon düşmüş mi diye sordugumda ise vucudun herhangi bir yerinde enfeksiyon iltihap vs oldugunda kanda crp yükselir dedi yani idrar yolu enfeksiyonu crp yi yükseltmiş. Bu da gebelikte sık rastlanan bir durummus. Hatta d dimer değerimde 800 çıktı bu da kan pihtilasmasina sebep olabildiginden doktorumla tekrar görüşeceğim. Ama hamilelikte illa bi seyler oluyor olağan karşılıyor doktorlar. Belki sizin de boyle bir durumunuz olmustur idrarve idrar kültürü verirseniz açığa kavuşur durumunuz.