Cilekliruyam bende sağlık ocagina idrar verdim enfeksiyon belirtilerim var diye orada glikoz yüksek çıktı aile hekimi korkuttu sonucu doktoruma attim endişelenme kontrole geldiginde bakarız dedi 20 gün oldu idrar vereli kontrolüm carsmba günü bakalim seker çıkacak mi ama idrarda çıkan sekeri pek onemsemiyo doktorlar nedense artik sağlık ocaginda yapilanlarda yanılma payı oluyir ondanmidir bilmiyorum önemli bise olsa gel bakalim derdi herhalde telas yapma dedigine göre mutlaka vardır bildiği ama ben 20 gundur cok telasliyim pirin patates ekmek tatlı vb şeyler cok tuketmiyorum bu sebeptende doymuyorum sinirleniyorum inşallah kontrolde şeker cikmazda tika basa yerim😔