Gokcecicekk Benım de öyleydi gören herkes bebek kız mı yüzün acayip lekelenmiş diyordu. Dogumda sancı cejerken sacınızla yüzünüzdeki teri silin geçiyor 😀 bana anneannem demişti aman canım ne alaka dedim. Dogumumdu anneannem refakatçiydi geldi sancı cekerken sildi. Bende o acı ile yeter tamam falan dedim silinen yerlerdeki izler gitti tam göz altlarında kaldı. Hala söyler bırakmadın ki sileyim bak ne güzel geçti diğerleri diye 🤭 2.ye artık onlar dedim 😄