Belacivciv ebruus Tam 34 oldu bugün benim ve bugün başladı bu ağrı mevzusu. Böyle kasıktan değil bildiğin vajina içinden oluyor iğne batması gibi
secoz ebruus 28. Haftadan beri var 38+2deyim bazen otururken yerimden hoplatıyor genellikle bebek hareket edince oluyor, sende de öyle mi ?
Ylz_ Benim de belim ağrıyor. 32. Haftadayım regl ağrısı gibi ağrı da oluyor. Bel ağrısı normal mi acaba. Bugün kontrol vardı her şey normal dedi.