omerim32 Burdakı yazılanları okuyunca korktum ben 25 haftalıgım 24 de basladı adet agrısı gıbı agrı erken dogum mu demek acaba😰😰😰😰😰
deno1 omerim32 canım öyle düşünme herkeste bir değil hamilelik bazen sende normalken bende aynı sorun normal olmuyor o yüzden her ne olursa olsun doktoruna söyle