Busra2365 Arkadaşlar TsH 5,97 çıktı doktorum dahiliyeye görünmem gerektiğini söyledi daha görünmedim sizler yüksek olup bir sorun atlatmadan geçirenler var mı ?😔
Meleklerim34 Busra2365 benim ikinci gebeliğim ikisinde de yüksekti ama erken fark edip ilaca başladım aksatmayın derim
Hhilall37 Busra2365 dahiliyenin ilaç başlaması lazım ve düzenli olarak kontrol edilmesini tavsiye ederim çünkü benim de yüksekti 50 mg lık ilaç yetmedi 75 mg lık kullanıyorum 25 haftalığım şuan.
Ser_ Busra2365 isterseniz o işin uzmanı endokrin doktoru ona da gözükebilirsiniz hiç korkmayın ilaç verir sabah aç karnına içersiniz düşer hemen
FeriDee Busra2365 bnm değerim 9 larda. Dahiliyeye gittim ilacı yükseltti sizde vakit kaybetmeden gidin sadece ilaç veriyolar zaten dozunu kadın doğumcular pek bilmiyor Dahiliye doktorları daha iyi biliyor o yüzden Dahiliyeye yöndendiriyolar
Gurbetten 5 yüksek bir değer … Benim 3,5 tu hemen en düşük dozda hapa başladık. Bebeğe zararı varmış çünkü. Benim Hemen düşürdü. Siz de hemen dahiliye doktoruna gidin hap verecektir, düzenli kullanımda düşer.
Zeyzeyu19 Ben bbebişi öğrendigimde 6 haftalık hamileydim kan hormon testlerimde 7 cıktı troidim .hic yoktu bebek yapıyorumus bunu . O zamandan beri 50 mg eutroxh ılac kullanıyorum dahiliye yazdı . Doguma kadar kullanacakmışım insallah dpgum sonrası gecer
BallyavruM Busra2365 benim ki 7 idi dahiliyeye göründüm hemen 50mg lik ilaç verdi hamileliğin başından beri kullanıyorum şuan 39 haftaligim devam ediyorum. Ara ara kan verip degerime baktiriyirum Allah’a şükür düşmüş 2 lere… Endişe etme ama en erken zaman da dahiliyeye görün canım