maviay246 Bugün adet olmam lazımdı olmadım test yaptım negatif şeffaf beyaz akıntım var sizce erken mi yaptım testi yumurtlamadan 12,13 gün falan geçti ? Böyle negatif görüp sonradan pozitif gören varmı ? Yardım edin lütfen
Busra_Yildiz maviay246 geç döllenme olmuş olabilir, bikaç gün sonra yeniden yapın ya da sabredemezseniz kan verin 😊
maviay246 bebisin_annesii çok fazla beyaz ve şeffaf akıntım var şimdi testte de hayalet çizgi gibi bişey var ama kuruma çizgisi olabilir o yüzden ya erken gebelik testi yapacam yarın yada bir kaç gün daha bekleyeceğim 😶
maviay246 Busra_Yildiz eşime sürpriz yapmak istiyorum bilmediğim bir şehirdeyim yakınımda hastane falanda yokki gidip kan vereyim herhalde yarın erken gebelik testi alırım ☺️