Nzr06 benim kuzenimin kalbinde 3 delik vardı anne karnımda ama doğduktan bi süre sonra geçti şuan 7-8 yaşında ve aşırı hiperaktiv çok şükür kalbinde bi sorun yok, benim bildiğim çoğu gebelerde bebeğin kalbinde parlaklık oluyor ama çoğunun doğumdan sonra geçiyor içinizi rahat tutun 🥰