Bencede hanımlar. Bende ped kullanmiyordum. Kağıt havlu veya tuvalet kağıdı sıkıştıriyirdum. Doktor gördü bi kere, bunları sakın kullanmayın. İlaçlı bunlar. Doğal dengesini bozuyor, faydalı olan bakteriler ölüyor Muş
Ondan sonra kullanmamaya başladım. Bende pamuklu küçük bezler edindim. Yıkayıp ütüleyip onları kullanıyorum