16 haftalık hamileyim nerdeyse 1 haftadır ağlıyorum aklıma eskiden yaşadığım travmalarım geliyo çok tedavi gördüm psikolojik ama bir türlü tamamen silemiyorum kafamdan yaşadıklarımı, eşim görevde ben gurbetteyim ve 10 gün yalnızım ne yediğime dikkat ediyorum ne içtiğime hiç bir şey yapasım gelmiyo korkuyorum depresyona girmekten. Kimseyede anlatamıyorum doldum artık :( bebişe zarar gelmesini istemiyorum ama elimde de değil ben napıcam böyle!?