Arkadaşlar merhaba 21+2 haftalık gebeyim ancak yani 10. Haftadan beri üç dört günde bir tekrarlayan kalça ağrım oluyor geçen hafta hiç olmadı ama yine başladı bu defa kasiklarimanda hafif ağrı vuruyor genital boogemin alt tarafi ağrıyor falan hiç keyfim yok bu sebeple , kalça ağrısından yattığımda zor dönüyorum , bebişimDe çok hareketli 😊 yani bilemedim benim gibi bir durum yaşayan varmıdır