tuna_tuna 30+5 den selamlar kızlar haftaya ailemin yanına gideceğim benim gibi bu haftalarda uçak yolculuğu yapan var mı? Ailemi çok özledim 10 gün kalıp dönmek istiyorum 31. Haftada gidip 33. Döneceğim yani bi yandan korkuyorum da 🙄
Limonveannesii tuna_tuna 32. Haftadan sonra uçağa binmek yasak diye biliyorum ben bunu araştırın isterseniz dönüşte sıkıntı olmasın
minikask35 tuna_tuna 35 haftalikken yolculuk yaptım çok şükür bı sıkıntı olmadı sadece doktorundan rapor alman gerekiyo gerci benden hiç istemediler bile raporu.
tuna_tuna minikask35 anladım canım teşekkürler bende alacağım Yinede rapor istemeseler bile sıkıntı olmasın
Gizem5901 Ben 32. Haftada yaptım problem olmadı çok şükür doktor raporu almalısınz ama yoksa problem olur ucağa almıyorlar direk raporu sordular bana istanbul havalimanında .