TugceTekin123 Bugün bir kaç saattir kalçamı çekemiyorum resmen akıntım yoğun olmaya başlamış basen karnımın altında ağrı oluyor ama resmen yürürken bacağımı çekemiyorum kalçam ağrıyor doğum belirtisi olabilir mi ?
edanurciftci TugceTekin123 suan aynı şeyleri yaşıyorum evin için de adım dahi atamıyorum zorlanıyorum Acaba diyorum
Aysell88 TugceTekin123 benimde 3. Olacak ama hepsi çok farklı doğumdu 38+4 son 6 gün sancı giriyor çıkıyor zaten 20 gündür hep girip çıkıyor
TugceTekin123 Yagmurbaran ikinci hamileliğim bu canım oğlumda suyum gelmişti dedim tam belirti olursa gideyim dedim
Dilara22 Canım benimde kalcam ağrıyordu. Bugün ağrım geçti 38+5 oldum bende. Yat dinlen geçmezse doktora görün. Doktordan iyi kimse bilemez
TugceTekin123 Dilara22 oğlumu 41+4 de aldım sancım vs yoktu hamileliği de çökmüşler geçti ama buuyordu beni