Seval1ecrin Pazartesi sezaryen doğuma gideceğim kan değerim düşük 9.4 bı sıkıntı olurmu durumu yaşayan varmı hanımlar 😏
humasultan3443 Seval1ecrin benim de kan ve Demir değerlerim çok düşük ve korkuyorum bekliyim şurda belki bilen biri çıkar
Aseless Seval1ecrin benim de 9dan zar zor 10a çıktı 38 haftalığım daha fazla çıkması için vaktim de kalmadı bir sıkıntı çıkarsa Allah göstermesin kan takviyesi yaparlar endişe etmeyin bı akrabam kanı 7 yle doğum yaptı çok şükür bebekte kendisi de sağlıklı 🥰
Seval1ecrin Rumeysa ecemsmom hamileliğimin başından beri ilacı kullanıyorum 3 kez de kan serumu takıldı bu kadar yükseldi 5 lere düşmüştü malesef
ecemsmom Seval1ecrin hımm bayağı düşükmüş benimde şuan 10 civarı da günde 2 kez ilaç içeceğim olmazsa serum vereceklerdi . günün de kalmamış canım Allah yardım eder inşallah atlatırsın 🤲