Sineemiis öncelikle çok geçmiş olsun ve şöyle soylım sana her hastalığın sebebi stres sıkıntı olduğunu asla unutma öncelikle hastalıklarını araştırma ki parmağın ağrımadan yapıyorsundur büyük ihtimalle hastalık hastasıyım dedığıne göre kendını dinlemeyi bırakmalısın bende çok sıkıntı yapsam başım ağrır nefesim daralır diğer etkenler ise yaşm şartı bunlara dikkat etmelisin bebeğe gelince olur ne güzellik oluyor peki ya hiç olmasaydı herşeye iyi yönden bakmalısın farklı şeylere yonlendır kendını ve bı psikoloğa gitmelisin bence bak bizde kendımızı dinlesek emın ol sağlam bi yerimiz çıkmaz bu kötülüğü kendıne yapma başın düşünmekten dolu olmasından agrıyor tabi herşeyden önce doktora gitt sonra da kendını dinlemeyı bırak rahatlamak için bazı aktıvıteler yap arkadaşlarınla zaman geçir eşinle ilgilen yanı kafanı dagit bende senın gıbıyım ki hala az bı devam edıyor ( aksiyete panıkatak ) var bundan dolayı kendını çok dinlerdim kalbım ağrıdığında hastaneye koşardım kalp krızı diye ama sapa sağlamdım doktor bana sen hastalık hastasısın dedı kendını dinleme dedı sende öyle yap ama destek de al lütfen senı çok iyi anlıyorum tamam rahatsızlığın vardır ama belliki korkuyorsun da hastalıktan ama dedgım gıbı destek al canım benım geçecek üzülme