Umudayolculuk36 Hanımlar bebeğim artık tekme gibi değilde artık sürtünme gibi sert hareket ediyor ve sakinn normal mi sizce
Seher_yakup_mercimek Umudayolculuk36 bnde aynı canm tekme değilde sanki bi tarafını dikiyo bastırarak gezdiriyor içerde sıpa 😂
yasolinn Umudayolculuk36 benim hareketleri canımı acıtıyo bazen bi de hıçkırık tutuyo sanırım o zaman içim çok tuhaf oluyo hala alışamadım uzandığım zaman hiç rahat bırakmıyo
dudininannesi Umudayolculuk36 Kuzum artık alanı dar olduğu için tekme atamıyolar. Ama dönmelerini ayağıyla itmelerini hissedersen tekme yerine. Bu çok normal. Benim kızım mesela rahatına çok düşkün 🤦🏻♀️😂 bazen kolumu karnıma dayıyorum hemen itiyor kolumu çekeyim diye 😂
Kivircikk Umudayolculuk36 aynısı şuan bende de var kuzum çok yaramaz bı oğlum var ve sürekli sağ tarafıma toplaniyor doğum pozisyonunu almış ve bu daha çok canımı yakmaya başladı ayaklarıyla kemiklerimi itiyor sadece bı tarafa toplanıyor. Ve hareketleri çok fazla şiddetli bazen dayanamiyorum ve uyumuyor gece gündüz hareketli Masalah doğunca da rahat birakmiyacak beni beli oluyor 🤣🙏
Umudayolculuk36 Seher_yakup_mercimek demi demi yeri mi kalmadı acaba miniklerin haftaya randevum merak ettm
Eylul1987 Seher_yakup_mercimek ayni seyleri bende yasiyorum tekmeyi de yasiyorum. sanki boyle ayagini ittiriyo gobegime dogru oksuyorum karnımı geri cekiyo
Seher_yakup_mercimek Umudayolculuk36 misal bn soluma yatınca çok nadir hareket ediyor ama gelki sağıma yattım mı içerde düğün alayı var sanırsın 😂 keyfi nasıl isterse öyle yapıyor küçük hanım
Umudayolculuk36 yasolinn benimde mesela kasığıma bastırıp poposunu sertçe dayıyor göbek deliğime doğru orda çekene kadar sancım oluyor sizdede bu şekilde mi tarifi zor şeyler
yasolinn Umudayolculuk36 sağ kasığımda sancı yapıyo bazen çok hareketli günün her saatinde hissediyorum nerdeyse hareketlerini ayakta kaldığım zamanlar pek hareket olmuyor ama uzanır uzanmaz başlıyo çok sert tekme atıyo mideme doğru özellikle bulantılarım geçmiyo o yüzden
Umudayolculuk36 Seher_yakup_mercimek doğru söylüyorsun genelde gece mi gündüzleri mi daha hareketli senin prenses
Umudayolculuk36 dudininannesi evet inanırım benimkise biraz aşağıda azıcık karnım bacaklarıma değsin eğileyim hemen bir cadılık ☹️☹️ Ya korktum içim rahatladı :(
Umudayolculuk36 Seher_yakup_mercimek benimde geceleri akşamları şuan başladı ama tekme değil sert olarak dayıyor bir yerini hep bazen çarpıyor esniyor o şekilde :(
Umudayolculuk36 yasolinn her bebek farklı demekki midede kötü kasıkda canım sağlıkla gelsinler inşallah ya kaçıncı haftan benimde şuan sancım var bastırdığı için ağlayasım var hatta
dudininannesi Umudayolculuk36 Yok yok kendini hiç strese sokma korkma. Emin ol bebeğin ve senin için en büyük tehdit stres
Seher_yakup_mercimek Umudayolculuk36 aynı bnde ya hatta bazen elimi koyuyorum acım azalsın die daha beter acıtıyo elini çek die 😂
yasolinn Umudayolculuk36 35+0 bugün ben de bağırdım istemsizce az önce çok acıttı artık son günler bedenim yoruldu sanki sağlıkla kavuşalım inşallah yavrularımıza
Elifmm Ya benim eşim de karnima elini koyunca sanki beyefendi rahatsız oluyor nefes almam zorlaşıyor elini çekince oynuyor sağa sola kayıyor bazen yyayiliyor karnım bir tarafı yamuluyor falan