Emineslh ek2015 bence normal çünkü 32 haftalıkken gittiğimde 2200 dedi doktorum ve 1 hafta önde demişti yarin 36 haftaligim gidicem merak ediyorum bakalim
ek2015 Emineslh doktoruma sormamistim acaba zayfmi diye dusunuyordum tesekkur ederim Allahim hepimize saglikla evlatlarimizi kucagimiza almayi nasip etsin ☺