Kızlar selam
12 ekim de regli olmuştum 31 ekimde yumurtlamam oldu ve hala regli olmadım göğüsümde hassasiyet başladı geçen hafta kasıklarımda batmalar oldu bu gün gebelik testi yaptım kaset test olanlardan bir şey çıkmadı sizce geç döllenme olabilir mi çünkü geç yumurtladım pco var bende böyle olup hamile kalan var mı aranızda