benimde kızım 3 yaşını dört ay geçti, akşam 11 gibi uyur sabah 10a kadar.
sürekli karşıma alıp konuştum, kardeşin olacak belki fazla ilgiye ihtiyaç duyacak kendi kendine oyun oynaman gerek diye artık işim olduğu zaman odasına geçer oynar çok şükür uysal bi kızım var 🙏🏼 inşallah sizinde geçer bu günleriniz.