Ismimikabuletmiyo Hanımlaar hamilelikte ne olacak bu hastalıklar ya boğazm ağrıyo çok öksürüyorum bebişide öğreneli 3 gün oldu napcam ben😔
Duy_gu Ismimikabuletmiyo hamile olduğun için ilaç. Vermezler canım öksürüğe ben ballı zencefil almıştım çok iyi geliyor boğazın içinde süte bal karıştır iç yumuşatıyor geçer inşallah
Sibelbilen Ismimikabuletmiyo Son haftalardayım ve inan hastalıktan geberiicem sanki ilaç kullanamamak çok kötü🤦
Cgdmmmm__ Ismimikabuletmiyo Hayırlısı olsun canım Allah kucağına almayı nasip etsin tam kış gebesi olduk😀 aynı durumdayım kolumu kaldıracak halim olmuyor bol c vitamini tavsiye ederim canım
Sekerhamuru09 Ismimikabuletmiyo kime baksam herkes hasta valla ya bende yeni atlattım ama hala tam bitmedi gibi ilaç kullanamıyoruz mecbur geçmesini bekliyoruz sıcak biseyler iç canım bol bol da c vitamini al meyvelerden çok geçmiş olsun
MerveNur- Ismimikabuletmiyo hiçbi şeycik olmaz ben öğrendiğim gün çok kötü hasta düştüm hiç ilaç almadan da toparlamıştım bol vitamin yani meyve tüket ıhlamur içebilirsin ama abartmadan ben yarım bardak tek içmiştim ağrın varsa lavanta yağıyla masaj yap vucudun başına falan açıkcası başka hiçbi şey yapmamıştım faydalı şeyler tüket kuru meyve kuruyemiş pekmez vs inşallah iyileşirsin hemen 😊 boğaz için de ılık suyla veya sütle bal iyi gelir zencefilli bal da yapabilirsin yine abartmadan gibi gibi
Petyynut Ilıktan bir tık daha sıcak suya bir tatlı kaşığı bal, biraz zencefil koyun ve limon sıkın. İçerken terletmeye başlıyor zaten ve gerçekten iyi geliyor