-Ozge- 37+5 olacağım bu gece nasipse ufak tefek sancı ve aşağıda hissettiğim baskı dışında birşey yok henüz nişan nezaman geliyor? Yani tam doğacağı günmü gelir yoksa illa doğumdan önceki günlerdemi gelmesi gerekiyor ? Ilk gebeliğim oyuzden bilmiyorum
-Ozge- yaseminky Ay bende her lavoboya gittiğimde nişan geldimi diye kontrol ediyorum erken gelmesi gerekiyor sanıyordum gözüm yollarda bekliyordum 🙂 şuan rahatladım teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için