Merhaba 5 ay önce bende doğum yaptım kızımın ismi Gülneva ama kimlikte imla kuralları gereği Gül Neva olarak yazıldı. Kayınvalidemin ismi Gülten annemin ki Gülseren Gül ismini de iki annenin ismi olsun dedim. Dargınlık olmasın diye belki isterler söyle yemezler o bakımdan yani.