yaseminky Kızlar doğumlarınız arasındaki fark ne ? Kaçıncı haftalarda doğumunuz oldu ? Ben 38+3de suyum geldi 38+4de dogdum oglumu 22saat sürdü dogumum. Bu ikinci hamilelik 38haftayız kızımı bekliyoruz ♥️♥️♥️
DilberK yaseminky oglumu 39 haftalikken kucagima aldim sezeryanla ikinci 30+3 haftalığız suan kizimizi bekliyoruz 38 de alirlar inşallah
Zehra9616 yaseminky ilki 42+3 4200 kilo 17 saat suni sanciyla oldu simdikinede allah kerim vallahi 6 sene sonra nasil olcak hic bi fikrim yok
Cgdmmmm__ Oğlumu 10 yıl önce 40+5 ile doğurdum canım şu an yine hamileyim 11+6 bakalım bunu ne zaman doğacak 😄Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🌸❣️
Nisayaz İlk kizim 37+0 haftalik dogdu oğlum 36+3 haftalık doğdu 3. Ye hamileym bakalm o ne zaman olacak nasipse 😊