Tohumum55 Ara sıra sancı girip çıkıyor doğum belirtisimidr sürekli olan bişey dakika takip edemiyorum
HaticeBerkayBalat3103 @Tohumum55 belinden kasıga dogru sancın vuruyorsa canım düzenliyse dogum belirtisidir büyük ihtimal nişanın yada suyun gelmedi heralde?
Tohumum55 HaticeBerkayBalat3103 belimde ağrı yok şuan. Nişan geçen hafta gelmişti alttan muayeneden dolayı fakat suyum gelmedi
HaticeBerkayBalat3103 @Tohumum55 bence sancın geçmezse Bi hastaneye git derim nst ye baglarlar en azından sancımı değilmi öğrenirsin belki yatışında yapılır rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏☺️
Tohumum55 HaticeBerkayBalat3103 bugün 11.30 da randevum var o yüzden gitmedim. Amin insaAllah çok teşekkür ederim 🥰