Gizemkocar evet benim de sadece sol batıyordu. Ara ara ağrısını hissediyordum ama ben de özellikle 24. Haftamda iki hafta kadar ağrısını çektim hatta nefesimi bile kesiyordu ağrısı. Doktoruma söyledim krem vermem dedi. Bükülüp otuma hep dik otur uzun süre aynı pozisyonda oturma zamanla geçer dedi. Gerçekten de öyle oldu. Şuan 38. Haftam hala bile yamuk oturunca arada çok ufak kendini hatırlatıyor 😁 ama şimdi de kalça ağrısı oluşmaya başladı ah ah her dönemi bir dert 🤦♀️