Nessert Doktorum bebegin doğumun ertesi günü eger her sey yolundaysa sünnet olmasını önerdi. Doğumdan hemen sonra sünnet yaptıran ya da yaptırmayı düşünen anneler var mı?
Glcntn Nessert ben 40ndan sonra düşünüyorum. İlk zamanlar ilk çoçuk onun şaşkınlığı olcak bide sünnet olayını kaldıramam gibi zaten çok korkuyorum sünnet olayından nasıl yapcz diye bakalım .
Serpil-Harun21 Nessert kız kardeşim otuzunda yaptırdı sünnetini daha hala kırkı çıkmadı hem çok çabuk iyileşti hemde uyku uyumayan bütün gün ağlayan çoçuk sakinleşti bende öyle yapıcam