RemziAleyna Merhaba kizlar zaman gecmiyor daha çok yeni hamileyim ama sizlerle sohbet etmek iyi geliyor hangi doktora gidiyorsunuz Antep’te önereceğiniz hastane veya doktor var mı ?
Fatosylmz27 Ben liv hospital Eda deniz atkin gidiyorum çok memnunum ama fiyatlar baya arttı muane de doğum da
Irmak23 Fatosylmz27 bende ona gitmek istiyorum nasıl bir doktor normal muayene ve doğum ücreti ne kadar
Fatosylmz27 Irmak23 aşırı memnunum fiyatlar bu ay arttı 155 muane verdim.dogum 3500 du suan bilmiyorum. Ama inayet topcuoglu golluce hastanesinde tanıdık hemşire var ordan memnun devlet oraya gidebilirim