Merhabalar
Doğumun nasıl olduğunu, refakatçi olarak eş kalabilir mi?
Sancı çekilen sırada yanımızda eşimiz olabiliyor mu? Yoksa sancı odası ayrı mı oluyor?
Normal doğum sürecinin nasıl ilerlediği hakkında burada doğum yapan annelerimiz yada çevresinde burada doğum yapan birileri varsa yardımcı olabilir misiniz?