Melek-06 Geçen hafta troid ile ilgili sorun çıktı kanımda çocuğa yetmiyormuş ilaç tedavisi başladı hamileliğin sonuna kadar kullanmam gerekiyor ve her ay muyane olmam gerekmiş zekâ geriliği yapar dedi doktor biraz korkuyorum başka bu sorunu yaşayan varmı
Civcivinannesiii Melek-06 korkmayin allahin izniyle bisey olmaz cogu gebe troid ilaci kullaniyo bende dahil rabbim korusun bebeklerimizi
Annesininbalii Melek-06 ben kronik troid hastasıyım ilacımı sürekli kullanıyorum değerlerim normal çıkıyor Allahım bütün evlatlarımızı korusun
Mdjdjdks Melek-06 Benimde hamileliğimde troit sorunu çıktı ilaç kullanmaya başladım bi iniyor bi yükseliyor değerlerim rabbim evlatlarımızı korusun
Fundabshn Melek-06 Canım hiç korkma benimde hamileliğimde 300lere çıktı endokrin bölümüne gittim her ay 3 gün 200 4 gün 150lik ilaç kullanıyorum hala böyle devam ediyorum 2.4e kadar düşürdük çok şükür ama ilaca aynı şekil devam ediyorum geri artış göstermesin diye şuanda 33+2 haftalık gebeyim 🤲🏻☺️