Gizem93 canım 0-3 aylıkları çok kullanamıyorsun ya, ben de yeni hamileyim daha alışveriş yapmadım ama yeğenime alırdık hep 2 aylıkken 3-6 giydirmeye başlamıştık çok çok az büyük geldi ama 0-3 aylıklar olmuyordu.
Bence 0-3 çok fazla alınmamalı ihtiyaç olursa sonradan da alınabilir ama çok çabuk büyüyorlar ve kirletmiyorlar ilk aylar sürekli uyudukları için o yüzden bence 3-6 Alman daha mantıklı ki ben de öyle yapacağım